Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
També es modifica el logotip de la D.O. per millorar-ne la percepció
Les peces de formatge de la Denominació Maó-Menorca podran ser més petites: de 600 grams. La Unió Europea acaba d’incorporar una reivindicació històrica dels responsables d’aquesta Denominació d’Origen Protegida.
L’any 2009 el Consell Regulador ja va demanar que es modifiqués el pes mínim -fins ara d’1 quilo- per atendre els canvis de tendència en el consum. I és que els clients demanen formats més petits. Per argumentar aquesta petició la Universitat de les Illes Balears va demostrar que els formatges de 600 grams no presenten diferències (ni sensorials, ni de maduració) respecte als d’1 quilo.
Una novetat que ara s’incorpora a la normativa europea, junt amb la modificació del logotip que suprimeix alguns elements per millorar-ne la percepció.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €