La junta militar colpista de Níger ha acusat França de voler intervenir militarment en el país africà per alliberar el fins ara president, Mohamed Bazoum
EFE/ISSIFOU DJIBO
170La junta militar colpista de Níger ha acusat França de voler intervenir militarment en el país africà per alliberar el fins ara president, Mohamed Bazoum. El coronel Amadou Abdramane ha assegurat que França prepara aquesta acció amb la complicitat d’alguns nigerins per obtenir les autoritzacions polítiques i militars necessàries.
En aquests moments, es manté un dispositiu de seguretat al voltant de l’ambaixada de França, a Niamey, després que ahir centenars de manifestants intentassin entrar-hi per la força per demanar la retirada de la presència francesa al país.
D’altra banda, la Unió Europea ha dit avui que donarà suport a totes les mesures acordades per la Comunitat Econòmica dels Estats d’Àfrica Occidental, que inclouen l’ultimàtum als colpistes perquè alliberin el president Bazoum.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes