Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

De 455 a 340 places per infantil i primària
El conseller d’Educació, Martí March, ha assegurat aquest dijous al Parlament que el curs acadèmic que ve es passarà de les 455 places actuals a 340 per estudiar els graus d’infantil i primària.
Aquesta és una de les mesures que el Govern ha acordat amb la Universitat de les Illes Balears per millorar la formació inicial dels mestres. Una altra de les novetats del pla és que els futurs mestres podran fer pràctiques a centres de referència que siguin reconeguts pel seu caràcter innovador en matèria pedagògica. Així ho ha explicat el conseller March a la comissió d’educació del Parlament, on la diputada del PP Núria Riera ha criticat la limitació de places per accedir als estudis de Magisteri.
March ha avançat que ja s’està fent feina per canviar l’estructura del Màster de Formació del Professorat de Secundària.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys