De 455 a 340 places per infantil i primària
El conseller d’Educació, Martí March, ha assegurat aquest dijous al Parlament que el curs acadèmic que ve es passarà de les 455 places actuals a 340 per estudiar els graus d’infantil i primària.
Aquesta és una de les mesures que el Govern ha acordat amb la Universitat de les Illes Balears per millorar la formació inicial dels mestres. Una altra de les novetats del pla és que els futurs mestres podran fer pràctiques a centres de referència que siguin reconeguts pel seu caràcter innovador en matèria pedagògica. Així ho ha explicat el conseller March a la comissió d’educació del Parlament, on la diputada del PP Núria Riera ha criticat la limitació de places per accedir als estudis de Magisteri.
March ha avançat que ja s’està fent feina per canviar l’estructura del Màster de Formació del Professorat de Secundària.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Suposadament, el detengut gravava les víctimes durant els actes sexuals
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.