Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El Consell de Menorca garanteix que el tram afectat de s'Algar també rebrà ajudes estatals
Urbanització de S'Algar, al municipi de Sant Lluís (Menorca).
142El laboratori d’Enginyeria Marítima de la Universitat Politècnica de Barcelona farà un estudi, a petició del Govern, per identificar les zones del litoral de les Balears que són colpejades de cada vegada amb més freqüència i intensitat pels temporals. L’estudi s’inclourà en un pla per adaptar la costa al canvi climàtic.
Ho ha dit avui el director general de Transport Marítim, Xavier Ramis, durant una visita a les zones afectades pel temporal a Sant Lluís. La declaració de Balears com a zona greument afectada també inclou Menorca i per tant l’illa podrà rebre subvencions estatals.
“Esperam que aquest pla d’adaptació estigui elaborat durant aquest 2020 i l’aprovació del Pla General se produeixi a principi de l’any que ve”, ha declarat Xavier Ramis.
Per la seva banda, la presidenta del Consell de Menorca, Susana Mora, ha informat que ara es farà la feina de coordinació de l’informe de l’elaboració de danys per elevar a Delegació de Govern.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears