La urbanització de Cala Galdana, a Ferreries, està a punt de reprendre el desenvolupament de la darrera parcel·la urbanitzable que hi quedava sense construir. L’ajuntament ha autoritzat la recuperació d’un projecte, aturat des de 2012, que preveu dos carrers nous i una rotonda. Hi ha projectats 19 habitatges unifamiliars.
D’aquesta manera, la propietat recupera i tira endavant el mateix projecte de fa 13 anys. La situació s’ha desencallat gràcies al fet que l’Ajuntament de Ferreries ha aprovat el Pla Parcial d’Ordenació de la zona. Així doncs, quan els amos del terreny presentin el projecte de parcel·lació ja podran començar amb les obres d’urbanització de la parcel·la, amb tots els serveis, i també la venda.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros