Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
Els veïns, però, hauran de seguir funcionant amb fosses sèptiques mentre no es facin les conduccions cap a la depuradora
La urbanització de Cala Llonga, a Maó, ja té les canalitzacions del clavegueram acabades després de dos anys d’obres i dècades d’espera per part dels veïns. Ara falta que el Govern decideixi a quina depuradora abocar les aigües residuals dels 340 domicilis, que encara hauran de funcionar amb fòsses sèptiques uns anys més.
Les obres, projectades per l’Ajuntament de Maó amb un pressupost de 1.600.000 euros, han estat sostingudes majoritàriament amb la partida d’inversions sostenibles del Consell. En aquest municipi encara hi ha pendent el clavegueram de sa Mesquida, es Murtar, Binixica i Sant Antoni.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions