Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
El Govern demana prioritat a l'hora de vacunar per ser una de les regions més afectada per la pandèmia
105
La vacunació massiva de la Covid 19 a Menorca es durà a terme en recintes grans que permetin mantenir les condicions de seguretat sanitària. En aquest sentit, els tècnics de Salut avaluen a hores d’ara dur a terme la vaccinació al recinte firal de Maó i la sala multifuncional de Ciutadella. Son els espais escollits per quan hi hagi vacunes suficients i els col·lectius de risc estiguin ja immunitzats. Ho ha detallat la consellera de Salut, Patricia Gómez, en la seva compareixença al Parlament, on ha explicat total la infraestructura necessària per a procedir a vacuna tota la població. S’habilitarà també un únic punt de distribució a tota l’illa.
La consellera també ha avançat, que han traslladat al Ministeri que les regions més afectades econòmicament per la pandèmia tinguin prioritat a l’hora d’administrar dosis als ciutadans.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat