Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Dos de cada deu alumnes i professors han tret la protesta al carrer, però la incidència ha estat mínima a l'empresa privada
La vaga amb motiu del Dia de la Dona ha tingut poca incidència a Menorca. Ha estat gairebé nul·la al sector privat, però sí que ha tingut certa transcendència a les escoles. El 32% dels alumnes i el 7 per cent dels professors han aturat a l’illa, segons dades del Govern. Els sindicats xifren el seguiment en l’àmbit docent en torn al 20 per cent.
Els alumnes a partir de tercer d’ESO també han pogut sumar-se a la convocatòria. I molts d’ells han assistit a la concentració de Fem Menorca a Ciutadella, un col·lectiu de joves que ha aconseguit reunir unes 400 persones a la Plaça des Born.
El 27 per cent del personal del Consell també s’ha sumat a la vaga, que han secundat altres funcionaris i treballadors públics de diferents ajuntaments de l’illa. A l’hospital i els centres de salut el seguiment tan sols ha fregat el 3 per cent.
Aquest capvespre, a les 19.00 hores, hi ha convocada una manifestació a Maó.
Més articles relacionats: No totes les menorquines han pogut fer vaga, però li donen suport a la iniciativa
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments