Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El sindicat SEPLA impugnarà els serveis mínims decretats pel Ministeri de Transports davant l'Audiència Nacional
La vaga de pilots d’Easyjet ha provocat a l’aeroport de Son Sant Joan la cancel· lació de 10 vols. Són dades del sindicat SEPLA, que ha informat que a tot Espanya se n’han produït 16, concretament vols que uneixen el país amb les ciutats europees de Ginebra, Basilea, Milà, París o Londres.
El Ministeri de Transports va establir uns serveis mínims per la vaga de pilots d’Easyjet del 57 % dels vols a Palma, del 60% a Màlaga, i del 61% a Barcelona i Menorca. Uns serveis mínims que el sindicat SEPLA ha impugnat davant l’Audiència Nacional, per considerar-los abusius.
A més, segons el sindicat, la companyia no calcula bé els percentatges de serveis mínims, duu pilots de fora d’Espanya per cobrir els vols i manté reunions individuals amb els pilots, fets que han denunciat davant Inspecció de Treball.
Els portaveu de la secció sindical del SEPLA a Easyjet, Martijn Tros, assegura que no demanen una pujada salarial, sinó recuperar els salaris d’abans de la pandèmia. Explica que la companyia opera el mateix nombre de vols que al 2019.
A més, es manté la vaga de tripulants de cabina de passatgers d’Iberia Express, prevista des del 28 d’agost al 6 de setembre, després de no arribar a cap acord en la negociació.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"