Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els vaixells han partit amb retard del port de Barcelona
Els piquets dels estibadors van retardar la sortida dels vaixells.
29La vaga d’estibadors tindrà conseqüències aquest dijous a les Illes. Els piquets han retardat la sortida dels vaixells al port de Barcelona, que arribaran de matinada, però més tard del que és habitual, als ports de Palma, Alcúdia o Ciutadella.
També arribaran més buits, ja que la protesta del col·lectiu de l’estiba no ha permès que es carregàs la meitat de la mercaderia. Segons ha explicat l’empresa Mascaró Morera, tan sols s’han pogut transportar els aliments i les matèries perilloses, però no així la resta.
La vaga continúa fins les 8 del matí de divendres. Els transportistes esperen patir aquest dijous una altra jornada accidentada.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys