En total, a Espanya, aquest diumenge s'han cancel·lat 117 vols
La vaga d’Iberia ha obligat a cancel·lar 10 vols amb origen o destinació Balears aquest diumenge, la majoria connexions interilles, segons informació de la companyia.
D’aquesta manera, Son Santjoan acumula deu cancel·lacions, la majoria sortides i arribades a Eivissa (4) i Menorca (4) i algunes connexions amb Madrid. En total, a Espanya, aquest diumenge s’han cancel·lat 117 vols.
La companyia ha recordat que els passatgers que tenguin reservats vols afectats poden sol·licitar a gestió de reserves un canvi de data en el seu viatge o el reemborsament de l’import pagat pels bitllets. Aquells clients amb vols no afectats directament per la vaga podran canviar la data del viatge o sol·licitar un bo.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes