Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Han començat a recollir les varietats clementina, navelina i mandarina
Els tarongers de la vall de Sóller estan a punt per a la campanya d’hivern. La producció és més escassa que l’any passat, però els pagesos diuen que és de més qualitat. El fred d’aquestes darreres setmanes està afavorint la maduració i ja han començat amb les varietats clementina, navelina i mandarina.
A la Cooperativa Sant Bartomeu enguany estan renovant la maquinària per mesurar-ne el calibre. Per això, aquestes setmanes el fruit se selecciona a mà per enviar-lo als mercats. La major part de la producció de taronja de Sóller és per al consum local, que augmenta per Nadal.
Uns 250 pagesos es dediquen a la producció de cítrics a Sóller. La vall ha impulsat un important projecte de ressembrada d’arbres, que aviat donarà fruits. Es preveu que la producció es triplicarà d’aquí a 3 anys.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La Policia Local ha hagut de barrar el trànsit a l'avinguda d'Alexandre Rosselló