Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Tindrà un cost de 9 milions d'euros
Després d’anys d’espera, Algaida ja té el projecte definitiu de la variant. Una carretera d’1,6 quilòmetres que pretén desviar els gairebé 5.000 vehicles que cada dia han de travessar el centre del poble. La Conselleria de Territori de Mallorca n’ha presentat aquest dimecres el projecte a l’Ajuntament.
Anirà des de la carretera antiga de Manacor a la d’Algaida–Llucmajor. Tendrà vorals d’1,80 metres per a les bicicletes i un passeig de 3 metres per als vianants. Es preveuen 3 rotondes i un pàrquing. Segons la consellera Mercedes Garrido, es millorarà la seguretat i es facilitarà l’accés als vianants.
El projecte està dotat amb un pressupost de 9 milions d’euros i les obres podrien començar a partir del mes de març si no hi ha incidències durant el procés de contractació. Aquest dijous s’iniciarà el període d’exposició pública per als afectats per les expropiacions, en total 65 finques que ocupen 42.000 metres quadrats.
Pel que fa a la reforma de la carretera d’Algaida a Llucmajor, la consellera ha informat que s’està fent feina en la redacció del projecte, que espera que quedi enllestit aquesta legislatura. El departament de carreteres també pretén iniciar el mes de setembre el procés de contractació del segon tram de la via connectora de Palma. L’aprovació inicial del primer tram també passarà a exposició pública el mes que ve.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora