Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
'To Queer Lab' ha fet un laboratori de pensament a Maó per compartir experiències i eines
Moltes vegades es parla poc del que suposa la vellesa per a les dones lesbianes, trans o no binàries. Per mostrar referents i omplir els buits de la memòria, aquest divendres i dissabte s’ha fet un laboratori de pensament de ‘To Queer Lab’ a Maó.
Aquest dissabte s’ha duit a terme una activitat intergeneracional per compartir experiències. També per oferir eines. A més de recordar tot el que van haver de viure durant el passat, quan no era tan fàcil expressar la seva orientació sexual o identitat de gènere.
S’han ajuntat per redibuixar la relació entre vellesa, arxiu i dissidències sexuals i de gènere i reflexionar sobre les violències quotidianes que es produeixen cap a elles.
A través del Paste Up i el collage sonor han creat col·lectivament un entramat d’interferències bio-audio-gràfiques per treure al carrer les memòries silenciades, les experiències, les veus i els cossos d’aquestes velleses invisibilitzades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues