Principi d’acord per a l’equiparació retributiva en educació concertada 0-18
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Govern i empreses han decidit esperar a que la situació sanitària millori i baixi la incidència de contagis
L’Associació d’Agències de viatges, AVIBA, anuncia que posposa els abonaments de viatges entre illes fins que millori o s’estabilitzi la situació sanitària. Es tracta d’un programa, que rep el suport del Govern Balear, i que pretén fomentar els viatges dels residents entre les illes amb ofertes d’allotjament i viatges. S’espera poder reprendre les vendes a partir del mes de febrer aprofitant l’obertura dels hotels de temporada baixa.
Des del moment en que el programa es posi en marxa, els residents podran beneficiar-se dels abonaments i descomptes fins dia primer de juny, quan comença la temporada alta. Les agències de viatge pensen que l’oferta tendrà una bona acollida entre els resident, i segons el seu president, Xisco Mulet, “Els residents tenen ganes de viatjar, fer desplaçaments curts i a llocs controlats els aporta seguretat”
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les educadores de 0-3 anys, però, estan convocades a mobilitzacions aquest dimarts
Figura imprescindible del ball i la música tradicional pitiüsa i fundador de la Colla de Balansat
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa