El mercat ecològic de Palma ofereix la possibilitat d'accedir a un client conscienciat i exigent
El relleu generacional és un dels grans problemes del sector primari. Seduir els joves perquè es dediquin a un ofici que requereix molt d’esforç i dona poc benefici no és fàcil.
Amb tot, hi ha casos d’èxit com el d’en Toni Seguí. No ha arribat a la trentena i sempre ha estat vinculat al camp. Pertany a una nissaga que fa almanco cinc generacions que està lligada a la terra. Amb tot, admet que no era la seva primera opció.
La venda directa del seu producte li permet equilibrar els comptes. A més, dona l’oportunitat d’estrènyer vincles amb un consumidor exigent i conscienciat
Tot i la incertesa, els darrers 4 anys, 785 joves s’han incorporat professionalment al sector primari, segons les dades de la Conselleria d’Agricultura.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Després de guanyar a França 0-2, lluitarà pel seu setè gran trofeu d'una cita internacional de seleccions
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia