Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

El porter alemany reconeix que les crítiques al primer tram del curs l'han enfortit per augmentar el seu rendiment
L’Atlètic Balears torna a ser un mur en defensa. En els quatre partits que s’han disputat al play-off només han rebut un gol. Va ser a l’empat a un al partit de tornada al play-off de campions contra el Racing de Santander. La diana va esvair el somni de l’ascens balearico a les primeres de canvi. El porter Carl Klaus no oblida aquell gol.
El passat diumenge es va poder repetir la història al minut 96. Però aquesta vegada la sort va estar del costat blanc i blau. Entre el porter alemany i Canario varen evitar l’un a un del Melilla.
La temporada, però, no ha estat un camí de roses per a Carl Klaus. Ara vol deixar enrere tots els mals moments i espera regalar l’ascens a Segona Divisió a l’afició balearica.
I per aconseguir pujar a Segona l’Atlètic Balears haurà de superar a la darrera eliminatòria el Mirandés. Diumenge capvespre a Anduva es disputa el primer assalt.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui