Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El porter alemany reconeix que les crítiques al primer tram del curs l'han enfortit per augmentar el seu rendiment
L’Atlètic Balears torna a ser un mur en defensa. En els quatre partits que s’han disputat al play-off només han rebut un gol. Va ser a l’empat a un al partit de tornada al play-off de campions contra el Racing de Santander. La diana va esvair el somni de l’ascens balearico a les primeres de canvi. El porter Carl Klaus no oblida aquell gol.
El passat diumenge es va poder repetir la història al minut 96. Però aquesta vegada la sort va estar del costat blanc i blau. Entre el porter alemany i Canario varen evitar l’un a un del Melilla.
La temporada, però, no ha estat un camí de roses per a Carl Klaus. Ara vol deixar enrere tots els mals moments i espera regalar l’ascens a Segona Divisió a l’afició balearica.
I per aconseguir pujar a Segona l’Atlètic Balears haurà de superar a la darrera eliminatòria el Mirandés. Diumenge capvespre a Anduva es disputa el primer assalt.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions