El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Des de Portopí i fins al Molinar, es podrà circular a un màxim de 80 quilòmetres per hora
Des de Portopí i fins al Molinar trigarem ara 8 minuts i 38 segons a recórrer els 11 quilòmetres i mig de la via. Són 3 minuts més del que triguem normalment, si no hi ha embussos. La Via de Cintura de Palma reduirà a 80 km/h la seva velocitat màxima a partir d’aquest pròxim dilluns, 1 de febrer, amb la finalitat de reduir la contaminació tant acústica com mediambiental i disminuir els accidents de trànsit.
Segons ha informat el conseller de Mobilitat i Infraestructures del Consell, Iván Sevillano, es tracta d’una mesura “atrevida” encara que, ha afegit, “quan es volen aconseguir canvis de gran importància o favor del medi ambient i de la salut de les persones, s’han de prendre decisions valentes”. “En cas contrari, mai s’avançarà com a societat”, ha afegit
El departament de Mobilitat i Infraestructures del Consell ha confiat que “aquesta mesura agilitarà el trànsit, reduirà els sinistres i la gravetat de les lesions en cas d’accident i repercutirà en el medi ambient i en la salut de les persones”.
Aquesta iniciativa es posarà en marxa poc més de dos mesos després d’haver estat anunciada, el passat 26 de novembre. Prèviament, s’ha realitzat una campanya de pedagogia per a informar la ciutadania i durant aquest mes de gener s’han canviat els senyals de trànsit per a adaptar-les a la nova realitat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres