Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
L'home implicat en una baralla va rebre fins a set impactes de bala va rebre a un descampat de Can Misses
El jutge ha decretat llibertat per l’home que aquest dimecres ha passat a disposició judicial per un presumpte delicte de temptativa d’homicidi. L’home va disparar a un individu dissabte vespre al barri de Can Misses, a Eivissa, després d’una forta discussió. La víctima, de 49 anys, va quedar ferit per set impactes de bala al coll i el tòrax, però van ser ferides superficials. Va ser atès a Urgències de Can Misses i l’endemà mateix va rebre l’alta.
Els fets van succeir dissabte passat sobre les 19.00 hores en els voltants del camp de futbol municipal, fins on es van mobilitzar diverses patrulles de Seguretat Ciutadana, de Policia Judicial i de Policia Científica alertades per un avís d’una baralla amb arma de foc. En arribar, els agents es van trobar al ferit estès al terra amb set impactes de bala i sagnant abundantment, per la qual cosa van demanar assistència mèdica urgent per al seu trasllat a l’Hospital. La víctima va evolucionar favorablement de les ferides, que es trobaven principalment en zona de tòrax i que no van resultar d’especial gravetat.
D’acord amb els investigadors, els dos homes s’havien enfrontat en dies anteriors i que el dissabte van discutir en diverses ocasions fins que es van acabar agredint. Però, un d’ells va disparar amb un revòlver contra l’altre i després va fugir del lloc en un vehicle.
La Policia Nacional va posar en marxa un dispositiu per a localitzar el presumpte autor i recuperar l’arma de foc utilitzada. El sospitós va ser detingut l’endemà i els agents van recuperar l’arma, que es trobava amagada entre les runes d’una obra a Sant Josep. Els agents sospiten que l’origen de la baralla va ser per una disputa relacionada amb jocs d’atzar.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari