Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
La declaració contradiu la versió de l'acusat, que assegura que li pegà un únic cop amb el colze i en defensa pròpia
Segon dia de judici per la mort d’un jove després de ser agredit a un pàrquing de Cales de Mallorca el 2021. La forense que li va fer l’autòpsia ha declarat que les lesions que presentava la víctima foren conseqüència d’almanco dos impactes directes. Una declaració que contradiu la versió de l’acusat, que manté que li va pegar un únic cop amb el colze i que va ser en defensa pròpia. A conseqüència de l’agressió, la víctima va entrar en coma i va morir 4 mesos més tard a l’hospital.
Avui també han declarat els agents de la Policia Nacional i Local que varen participar en la investigació. Han destacat que l’acusat tenia més de 60 antecedents policials i que era conegut pel seu caràcter violent.
Els fets es remunten a la matinada del 21 de juliol del 2021 quan, segons alguns testimonis, l’acusat va recriminar l’exparella de la seva dona que parlàs amb ella, i això va derivar en una discussió.
El judici continua demà, dimecres, a l’Audiència Provincial. La Fiscalia demana per a l’acusat 12 anys de presó per un delicte d’homicidi, mentre que l’acusació particular en demana 14 perquè eleva el delicte a assassinat. La defensa pretén la seva absolució.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades