Una nina anomenada Olivia, primer nadó nascut a les Balears el 2026
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Enfora del caos i el renou del dia, la nit poligonera posa el focus en el llum i les formes geomètriques
El Polígon industrial de Son Castelló com a punt d’inspiració artístic. Aquesta és la premisa de la darrera exposició del fotògraf Pepe Cañabate, que mostra una sèrie d’imatges sobre la vida al polígon quan cau la nit.
Enfora del caos i el renou del dia, la nit poligonera posa el focus en el llum i les formes geomètriques. Sense retocar, i jugant amb els llums que ofereix el vespre poligoner. Així ha creat l’artista aquesta exhibició.
L’exposició, que fins i tot aprofita la investigació d’un possible antic aljub, es troba l’IGallery de Palma, i s’hi pot accedir amb cita prèvia. Romandrà allà fins al mes de juny.
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
Així ho han acordat amb el batle després d’una reunió