Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L'artista mostra amb fotografies com es la vida nocturna a Son Castelló
Si sou assidus a passar pel Polígon de Son Castelló, ben segur que mai no vos heu fixat o demanat si deu ser molt diferent durant la nit, sense gent, ni cotxes, ni moviments.
Moments així són els que ha captat Pepe Cañabate amb les seves càmeres fotogràfiques.
El polígon de Son Castelló és un focus de moviment i caos qualsevol dia entre setmana. Però quan cau la nit, la cosa canvia. I això va captivar Paco Cabañate.
Sense retocar, i jugant amb els llums que ofereix el vespre poligoner. Així ha creat l’artista aquesta exhibició.
L’exposició, que fins i tot aprofita la investigació d’un possible antic aljub, es troba l’IGallery de Palma, i s’hi pot accedir amb cita prèvia. Romandrà allà fins al mes de juny.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida