Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
"A Vueltas con Lorca" amb l'actor Carmelo Gómez i el músic Mikhail Studyonov, per recórrer les experiències, pors i anhels del poeta
La vida de Federico García Lorca ha arribat al teatre Principal de Palma amb èxit d’espectadors i mantenint la distància de seguretat, tal com marquen les mesures Covid.
Dalt l’escenari, les seves experiències, pors i anhels a través de la poesia. També s’han exposat les seves influències i obsessions. L’actor Carmelo Gómez i el músic Mikhail Studyonov representen “A Vueltas con Lorca”. El fil conductor de l’obra és l’amor i la vida tal com ell la sentia.
Tot i que el final de Lorca va ser tràgic i violent, aquesta representació fuig del drama i mira cap a la llibertat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat