Capità d'una de les brigades de l'exèrcit republicà durant la Guerra Civil, fou capturat, jutjat i empresonat. Va ser a la presó on hagué de tornar a començar de zero, en el bàndol contrari
Aquest divendres s’ha presentat a Palma “Una vida esborrada”, el segon llibre de Toni Escanellas, en el que conta la història de Jaume Roig Gomila, padrí de l’autor.
Roig fou capità d’una de les brigades de l’exèrcit republicà durant la Guerra Civil, però fou capturat, jutjat i empresonat. Va ser a la presó on hagué de tornar a començar de zero, i en aquest cas, en el bàndol contrari.
El llibre conta com la situació del país obligà Roig a anar esborrant capítols de la seva vida. De fet, aquesta obra ha anat agafant cos a mesura que s’investigava. Com relata el seu autor, Toni Escanellas, va ser gràcies a l’ajuda d’una persona d’un arxiu d’un tribunal que va poder trobar tota la història.
A més de la zona del Llevant, també els cerquen al Raiguer amb mitjans terrestres
Els agents han hagut de disparar trets quan fugien en botar-se un control