La vida, l’art i el llegat de Federico García Lorca són els protagonistes de l’espectacle de Pep Tosar que anit va omplir el Teatre Principal de Palma. L’espectacle “Federico García” recorre els episodis vitals més destacats de la vida de Lorca i els confereix la seva pròpia banda sonora.
Poesia recitada, guitarra flamenca, cant, percussió i ball. Són les claus de l’espectacles “Federico García” que Pep Tosar interpreta i dirigeix. Un muntatge que transita per la vida de Lorca fent dels seus versos música i ball flamenc i que inclou un vídeo documental obra d’Agustí Torres.
El Teatre Principal de Palma es va omplir per rebre aquest espectacle multidisciplinari. Sobre l’escenari, acompanyant Pep Tosar i Rafael Ramírez, alguns dels millors músics de l’escena com el guitarrista Rycardo Moreno, Anna Colom al cant i David Domínguez a la percussió.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina