Viuen en cases ambulants amb les quals viatgen per tot Espanya
Per Nadal s’instal·la a Eivissa una fira. Amb ella viatgen desenes de firaires, que practiquen una vida nòmada i que viuen a cases ambulants.
Una d’elles és Manuela, que ha estat firaire tota la vida. Els seus pares i güelos ja ho eren i es va casar amb un home també firaire. Viu en una casa ambulant amb tres habitacions i dos banys que té totes les comoditats. Un habitatge així pot costar entre 40 i 60.000 euros. Els seus fills de petits vivien amb la güela per poder anar a escola i en vacances s’unien a la fira. El seu negoci és el bingo i amb ell viatgen per tot Espanya.
Un altre és Miguel Ángel, que treballa en una atracció anomenada el tren de la bruixa. Té 21 anys i va néixer a la fira. Està acostumat a viatjar sense parar i li agrada més la feina que els estudis. A les fires es troba sovint amb altres amics també firaires.
Una feina sacrificada, sobretot quan s’ha de muntar i desmuntar, però que enganxa. Molts d’ells no s’imaginen una altra forma de vida.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici