Entren en vigor noves restriccions a 14 municipis per frenar la propagació de la grip aviària
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
La policia local controla aquests espais per assegurar que s'hi compleixen les mesures de seguretat
L’ajuntament de Palma ha reobert els 4 grans parcs de la ciutat. D’aquesta manera, amb les 44 zones verdes que obriren dimecres, les famílies que ho dessitgin hi podran passejar o a partir de demà, fer-hi esport.
El parc-bosc de La Ribera, el Parc de la Riera, el bosc de Bellver i el parc de Les estacions que ens deixava una imatge ben diferent a la dels dies anteriors. Imatge que es repetia al Parc de LA Riera.
La policia local també controla aquests espais per assegurar que s’hi compleixen les mesures de seguretat. Pel bosc de Bellver també es pot passejar des del divendres, això sí, l’accés en cotxe està prohibit.
Són Santa Margalida, Muro, sa Pobla, Pollença, Alcúdia, Felanitx, Campos, ses Salines, Formentera, Eivissa, Sant Josep, Santa Eulària, Maó i es Mercadal
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La Unitat de Diagnòstic Molecular i Genètica Clínica de l'Hospital Son Espases ha detectat aquesta variant que afecta només determinats llinatges menorquins
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora