Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Cala Bassa dispondrà de càmera l'any que ve, quan resolguin els problemes tècnics que impedeixen comptabilitzar bé la cabuda
Aquesta setmana tres de les platges més populars de Sant Josep de sa Talaia estan engegant un sistema de videovigilància: ses Platges des Comte, Cala Tarida i Cala Vadella.
L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia controlarà així la cabuda i en tancarà l’accés quan faci falta per impedir aglomeracions… Aquest dimarts mateix al solpost varen barrar el pas durant dues hores a Cala Comte i Cala Bassa.
Les càmeres intel·ligents estaran connectades a un sistema que enviarà una alerta al Consistori, al servei de socorrisme i a la Policia Local quan les platges arriben al 85 per cent de la seva ocupació.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja