Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El repertori inclou música fúnebre i post-bèl·lica amb un final lluminós
La viola jugarà un paper poc habitual en el proper concert de l’Orquestra de Cambra de Mallorca. I és que en serà l’instrument solista. A l’arc, la barcelonina Patricia Gómez, que integra dues de les orquestres juvenils amb més renom, la Gustav Mahler i la jove orquestra de la Unió Europea. Gómez ja havia actuat amb els músics mallorquins, però sempre com a intèrpret.
El repertori escollit pel concert “Redempcions” també aportarà singularitat, garanteix el director Bernat Quetglas. Música fúnebre i postbèl·lica, amb un final lluminós, amb peces d’autors contemporanis com Xostakòvitx, Hindemith i Pärt.
L’orquestra actuarà dissabte a les 19h a l’església del Pont d’Inca de Marratxí, i diumenge a les 10h a l’església de Monti-sion de Pollença. Dues oportunitats per un gaudir d’una proposta que convida al descobriment i a la reflexió.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13