Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
La mala mar ha fet que es descartàs la volta a l'illot andritxol, i el recorregut ha passat a ser de només cinc quilòmetres. Més de 500 participants n'han format part
Més de mig miler de palistes, en caiac, paddle surf o piragües, han participat en la XXXI edició de la tradicional Volta a sa Dragonera. Això sí, enguany amb una versió més reduïda. La mala mar ha aconsellat fer només el recorregut des de la platja de Sant Elm fins al port de l’illot, i no fer la volta completa. És a dir, cinc quilòmetres en lloc de dotze.
Tot i això, els més de 500 participants han gaudit d’una de les proves esportives aquàtiques més tradicionals, més multitudinàries i més espectaculars que se celebren a les illes. Per les imatges que deixa, però també l’ambient que es genera.
A les 9.30 h s’ha donat la sortida. I la mar de Sant Elm s’ha tornat a omplir de color, amb l’imponent Dragonera de fons. Un recorregut més curt, d’aproximadament una hora d’anada i tornada, però igualment exigent. I que ha fet les delícies de tots els participants.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros