Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Per aquesta temporada, s'han presentat més de 350 propostes culturals
35 programadors culturals i més de 200 entitats socials formen part de la Xarxa Apropa Cultura. Una entitat que junta tots dos col·lectius amb un objectiu comú: poder donar accés a la cultura a persones en risc d’exclusió social. Un dels centres adherits és el Museu de Mallorca, que ofereix visites guiades i tallers a les entitats que ho sol·liciten. Una aposta perquè la cultura sigui un motor de transformació social.
Una visita guiada pels racons de l’exposició conjunta entre la Casa Planes i el Museu de Mallorca. Tots els participants són usuaris del centre Serralta, a Palma. Una activitat perquè persones en risc d’exclusió social puguin gaudir de la cultura. Una activitat que és possible gràcies a la mà d’Apropa Cultura. L’entitat s’encarrega des de fa prop de 5 anys d’ajuntar programadors culturals i entitats socials.
Per aquesta temporada, s’han presentat més de 350 propostes culturals. Precisament, el Museu de Mallorca és un dels promotors adherits a la xarxa. Tot i que reconeixen que han de seguir fent feina. Tot per continuar fent de la cultura una punta de llança per a la inclusió i pels canvis socials.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061