Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El confinament a les llars és una oportunitat per llegir més i descobrir productes culturals
Les biblioteques, com altres edificis públics, han tancat al públic a causa de la pandèmia de coronavirus. Però l’activitat es manté a l’àmbit digital. A Menorca, la Xarxa de Biblioteques ha obert un blog per a difondre recursos digitals gratuïts, literaris i culturals. I conviden als lectors a enregistrar-se recitant poesia i a pujar els vídeos a les xarxes socials.
El confinament a les llars és una oportunitat per llegir més i descobrir productes culturals. Aquesta és la premissa de la Xarxa de Biblioteques de Menorca. Els bibliotecaris fan feina a porta tancada i han obert el blog Biblioconfinats, una finestra per mantenir viva la flama de la cultura. A més dels préstecs de llibres digitals, aquí agrupen els recursos en línia culturals. N’hi ha molts de gratuïts i cada dia creix el seu nombre, procedents de plataformes de pagament que els alliberen perquè tothom hi pugui accedir durant aquestes setmanes. Hi ha llibres, revistes i audiollibres, representacions de teatre, reculls de música, pel·lícules, llibres i jocs, museus en línia o música.
A més, el Consell de Menorca coordina accions per a difondre altres propostes culturals, com Tots a Ca Teua, un festival organitzat per músics menorquins que oferiran concerts aquest cap de setmana a través de Facebook.
L’Orquestra Simfònica de les Balears publicarà, a través de les seves xarxes socials, vídeos per a donar a conèixer als músics i instruments durant els dies de confinament pel coronavirus.
Segons ha informat la Conselleria de Presidència, Cultura i Igualtat en un comunicat, es tracta de petits fragments “per a continuar connectats amb el públic”, ja que de moment totes les actuacions de la Simfònica estaran suspeses fins com a mínim el 7 d’abril.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca