Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Els serveis socials admeten que el foc a l'edifici ocupat posa cara a una realitat crua i nombrosa: la que pateixen persones amb feina que no poden accedir a un habitatge digne
L’espai de l’antic col·legi de sa Bodega torna a ser exclusivament una escola d’adults. El refugi on ha dormit una part de les més de seixanta persones que es varen quedar sense llar després de l’incendi del passat 13 de maig a l’edifici del Viver ha tancat les seves portes. No tots els afectats han trobat un lloc on anar.
Càritas i Creu Roja han avaluat diàriament la situació de les persones que pernoctaven a sa Bodega. A més de suport material, se’ls ofereix suport psicològic. Els agents socials diuen que el foc, provocat, segons la Policia Nacional per dos incendiaris, que va cremar l’edifici a mig construir del Viver, ha servit per posar cara a una realitat cada volta més crua i també nombrosa: la que pateixen persones amb feina que no poden accedir a un habitatge digne.
L’Ajuntament d’Eivissa ha dit que continuarà oferint assistència a través dels Serveis Socials a totes les persones afectades per l’incendi que ho necessitin.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes