Miquel Roldán, mestre condemnat per assetjament, s’incorpora al CEIP Son Pizà de Palma
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
Segons dades del ministeri de Sanitat, s'han registrat 867 nous casos de positiu
Les xifres de contagis i morts per coronavirus han patit aquest dimarts un lleuger repunt. Segons dades del ministeri de Sanitat, s’han registrat 867 nous casos de positiu en coronavirus a Espanya. Mentre que ahir en varen ser 356. S’eleva la xifra de contagiats a més de 219.000.
Malauradament, s’han comptabilitzat 185 noves morts. Ja són més de 25.600 les persones que han perdut la vida per mor de la COVID-19. La xifra positiva és que ja s’han registrat més de 123.000 curats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa