CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
El plà hidrològic del Govern preveu mesures cautelars per prohibir nous pous
La revisió del Pla Hidrològic feta pública pel Govern constata les zones de les Illes amb més problemes d’abastiment d’aigua. En el cas de Mallorca, els municipis de Campos, Ses Salines i Santanyí són els més afectats.
Formentera també destaca per la mala qualitat de l’aigua, al igual que Sant Josep de sa Talaia, a Eivissa i Ciutadella a Menorca.
El pla estableix dues mesures cautelars que prohibeixen nòus póus i noves concessions d’aigües subterrànies per a instal·lacions esportives, mentre la revisió del pla està en exposició pública.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments