Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Els socialistes de Mallorca crean una assemblea de regidors
El consell de Mallorca tanca aquests dies els darrers punts de la zonificació que concretarà les places de lloguer turístic a l’illa. La consellera Mercedes Garrido ha explicat que la setmana que ve l’exposaran als ajuntaments i als grups polítics. Diu que intentarà trobar el consens, però que ho veu difícil.
Ho ha detallat abans de començar l’Assemblea de regidors socialistes de Mallorca que s’ha creat avui dematí a Búger. Amb la presència de la líder socialista Francina Armengol i la secretària de política municipal estatal, Susana Sumelzo, els socialistes municipals han fet pinya per carregar contra la llei Montoro que no permet que els ajuntaments puguin emprar el superàvit. L’assemblea ha decidit que tots els grups municipals socialistes presentin mocions a tots els plens per exigir la derogació de la llei Montoro que pensen que va contra l’autonomia municipal.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat