El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
L'esclafit ha esbrancat la majoria de pins entre Banyalbufar i Valldemossa
La tempesta ha deixat molts d’arbres caiguts a la carretera de la serra de Tramuntana. De fet, la ventada ha canviat per complet el paisatge de la zona a alguns trams.
Una manera de comprovar-ho és comparant alguns trams de la via. Mirau amb imatges d’abans de la tempesta.
Si es comparen amb les imatges d’ahir, el pinar ha desaparegut pràcticament. Si avançam un poquet en la mateixa carretera cap a Esporles veim com era el paisatge abans de la tempesta.
En la propera imatge es pot veure l’abast de la catàstrofe. Dels pins, n’han quedat només les soques.
Aquestes zones que eren de les més boscoses de la costa nord, entre Banyalbufar i Valldemossa. La tempesta va fer estralls a tota la zona, especialment a Banyalbufar. Va afectar també la possessió de Son Bunyola i el Port des Canonge.
Ja al municipi d’Esporles la ventada va tomar arbres a la zona de Son Cabaspre i també cap a la carretera de pujada a Valldemossa. Els veïnats de la zona de Son Cabaspre han fet feina durant tot el dia per poder retirar els arbres que el temporal ha tomat. Moltes cases tenien els accessos tallats.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps