Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Ajuntament de Manacor demana als ciutadans que en vigilin el consum
El subministrament d’aigua és un servei imprescindible i les diferents empreses privades o públiques que se n’encarreguen ja han pres mesures per tal de garantir-ne l’abastiment.
En el cas de Manacor, també s’ha informat que, per evitar contagis, no hi ha atenció al públic presencial i es redueix a l’atenció telefònica o telemàtica. Així mateix, l’Ajuntament de Manacor ha aprofitat l’ocasió per pregar als ciutadans que, tot i estar assegurat el servei, no s’incrementi el consum d’aigua. Amb aquesta petició, a més de no malbaratar recursos, es pretén evitar donar més feina a una depuradora que funciona al límit. En aquest sentit, també s’ha fet un recordatori en la línia de no llençar tovalloletes ni altres objectes als vàters, així com no abocar-hi oli de cuina.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13