Divendres l'informe de la comissió d'investigació dels suposats abusos va concloure que el monjo Andreu Soler era un depredador sexual i un pederasta
L’abat de Montserrat, Josep Maria Soler, ha admès avui a la seva homilia que varen fallar els mecanismes de prevenció i control en relació als abusos sexuals a menors comesos per religiosos del monestir.
L’abat ha demanat perdó i s’ha compromès a millorar en un termini breu els protocols de protecció de menors.
Divendres l’informe de la comissió d’investigació dels suposats abusos va concloure que el monjo Andreu Soler era un depredador sexual i un pederasta.
Tot i el coneixement dels abusos, l’abadia no va fer res per apartar el religiós. L’informe confirmà també dues acusacions contra el responsable de l’escolania als anys 60.
Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'