El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Més de 600 persones han assistit a les quatre representacions que s'han fet al Teatre Xesc Forteza de Palma
La història de Pinotxo ha tornat a meravellar petits i grans. Sense perdre’n l’essència, l’acadèmia On Stage de Palma ha reinterpretat aquest clàssic de la literatura universal. Una combinació de ballet clàssic i dansa contemporània.
La motivació i l’esperit d’equip són molt importants, però també ho és la preparació física. La dansa és una disciplina molt dura i, en aquest espectacle en podem veure de tots els tipus.
La representació forma part d’un projecte pilot de l’Ajuntament de Palma que vol impulsar la creació d’una escola jove de dansa a la ciutat. Si tenim en compte l’assistència a l’espectacle, sembla que sí que hi ha públic: més de 600 persones han assistit a les quatre representacions que s’han fet d’aquest Pinocho amb ritme i estil.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
29 han desembarcat a la localitat de ses Illetes