L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
Chavarría augmenta la competència a la davantera amb experiència a la primera divisió de diferents lligues d'Europa
Com ja varen fer Señé i Álex Alegria, Pablo Chavarria confirma a IB3 que ja havia signat amb el Mallorca abans de l’ascens a Primera.
Ara, ja veu els partits a la gespa. Chavarría va ser titular a la victòria contra el Màlaga, el test més exigent fins ara.
No s’entén una plantilla del Mallorca sense cap argentí. Amb la partida de Leo Suárez i Franco Russo, Pablo Chavarría és l’únic representant d’aquest país tan important a la història del Mallorca.
Procedent del Reims, Chavarría ha jugat aquesta pretemporada com a segona punta i també a la banda dreta.
La plantilla del Mallorca no té gaire jugadors amb experiència a la primera espanyola, Chavarría sí que la hi té però, això sí, en altres països com ara França, Bèlgica i l’Argentina.
Potser falta experiència, però de moment, allò que sobren són efectius i competència a la davantera.
Chavarría es vol fer fort i continuar al serial de jugadors argentins que han fet història al Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions