Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
"És una bogeria, hi ha molta molta de gent i pocs pisos"
Més de 380 estudiants del programa Erasmus han elegit Mallorca per passar aquest curs. Però, molts d’ells s’han topat amb el problema de trobar allotjament i, a més, la residència universitària, segons la UIB, és plena.
Un d’aquests joves nom Miguel Worcman, té vint-i-cinc anys, estudia ciències socials i ve del Brasil. Com ell, molts altres estudiants d’Erasmus tenen dificultats per trobar pis. Ell va reservar una habitació quan era al Brasil, però la seva estada es va convertir, assegura, en un maldecap. Després d’aquella primera mala experiència, va haver de fer de nou les maletes. Es va allotjar en diversos albergs fins que va trobar una habitació a Son Gotleu, on paga 490 euros.
Tot i sentir-se bé ara, afirma que trobar allotjament és un dels principals reptes dels 386 alumnes que han triat Mallorca.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata