L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
MÉS per Palma, que no veu suficient l'acord, ha enviat una carta a la ministra Maroto per demanar que la limitació es redueixi a dos per dia
L’acord signat entre el Govern i les principals navilieres per limitar el nombre de creuers a Palma dona prioritat als creuers que tenguin base a la ciutat i els que facin almanco 10 escales cada any.
El memoràndum, signat ahir, també estableix que tindran prioritat en l’ordre d’atracament les embarcacions que no emetin gasos contaminants, les propulsades amb gas i les que puguin connectar-se a la xarxa elèctrica de terra. L’acord estableix que només poden coincidir a Palma 3 grans creuers cada dia i d’aquests només un pot tenir més de 5.000 passatgers, però estableix 18 dies al llarg de 2022 en què serà possible l’arribada de 4. També estableix que les navilieres promouran les excursions amb operadors locals i les que siguin fora de Palma.
Més per Palma ha enviat una carta a la ministra d’Indústria i Turisme, Reyes Maroto, per demanar que es limiti l’arribada a Palma de dos creuers al dia com a màxim i a una capacitat de cinc mil passatgers. Els ecosobiranistes consideren totalment insuficient l’acord al qual ha arribat el Govern amb les navilieres. Davant la seu de correus han assegurat que volen que s’escolti la seva veu a Madrid.
La regidora Model de Ciutat, Habitatge Digne i Sostenibilitat, Neus Truyol, s’ha expressat així: “A veure si recapaciten i proposen una limitació més important. I si no volen posar ells perquè no són prou valents, que ens donin autoritat a les Illes o a l’Ajuntament per poder fer la limitació que la ciutat es mereix”.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues