Concienciar sobre la necessitat urgent de no abocar plàstics a la mar és el principal objectiu d’Olivia Mandle. Una jove activista catalana de 14 anys que aquest cap de setmana és a Menorca per donar a conèixer el seu invent casolà per capturar microplàstics de l’aigua, que ha batejat amb el nom de “Jellycleaner”, elaborat amb materials reciclats.
Tot i que encara cursa segon d’ESO, té clar que vol ser biòloga marina per millorar la vida dels éssers aquàtics. Ja ha anat al Senat a demanar que els delfinaris es prohibeixin a Espanya.
Olivia Mandle té una campanya en marxa amb els hashtag “No es país para delfines”.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros