Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Tot després de la finalització de les obres a sis dels quiròfans tancats per les plagues de mosques
L’Hospital Can Misses preveu recuperar l’activitat quirúrgica a l’inici de la setmana del 18 de juny.
Aquesta reapertura es realitzarà després de la finalització de les obres a sis dels vuit quiròfans que van ser tancats per una plaga de mosques.
Des del Servei de Salut han reconegut que el tancament tendrà repercussió en les llistes d’espera. També expliquen que s’hi han segellat sis dels vuit quiròfans i que ara es netejarà la zona a fons.
Després començaran a treballar en les dues sales d’operacions restants. En una tercera i quarta fase, s’ampliaran els vestidors dels metges i se segellarà la part exterior.
Asseguren que ara és el moment de solucionar problemes i que més endavant depuraran responsabilitats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles