Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'obra reflexiona sobre com posar fi a tot el que envolta la violència
L’auditori de Can Ventosa va acollir aquest dissabte l’espectacle de dansa “El Perdón”, protagonitzat per l’actriu Juana Acosta i el coreògraf i director Chevi Muraday. L’obra reflexiona sobre com posar fi a tot el que envolta la violència, la necessitat de deixar anar el dolor i la capacitat humana de perdonar.
El Perdón és una història personal de la vida de Juana Acosta, que parteix de la tràgica mort del seu pare, que va ser assassinat quan ella tenia 16 anys.
Per això, reflexiona sobre la capacitat de perdonar, planteja preguntes sense resposta: perdonem amb la ment o amb el cor? I està centrada també en la cerca de sentit. Una obra que ha requerit molta intimitat i complicitat entre els artistes.
Acosta ha triat la dansa per narrar aquesta història perquè va ser, precisament, la dansa, allò que va deixar de practicar fa quasi 30 anys.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte