Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Un testimoni contradiu la versió de l'acusat i afirma que va colpejar diverses vegades la dona durant la baralla
L’acusat de matar una dona d’una pallissa a Palma després d’una discussió, ha dit que va ser la víctima qui l’amenaçà amb un ganivet.
L’home, de 56 anys, ho ha declarat en la vista feta avui amb jurat popular. I, poc després, ha afirmat que potser ell va pegar-li qualque cop o qualque coça, però sense intenció, ha dit, de matar-la.
El seu relat ha contrastat amb el d’un testimoni dels fets, qui ha assegurat que va ser l’home que la va agredir i, quan la víctima es trobava greu, li va negar l’auxili. La Fiscalia demana per a ell 26 anys de presó.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella