Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Un testimoni contradiu la versió de l'acusat i afirma que va colpejar diverses vegades la dona durant la baralla
L’acusat de matar una dona d’una pallissa a Palma després d’una discussió, ha dit que va ser la víctima qui l’amenaçà amb un ganivet.
L’home, de 56 anys, ho ha declarat en la vista feta avui amb jurat popular. I, poc després, ha afirmat que potser ell va pegar-li qualque cop o qualque coça, però sense intenció, ha dit, de matar-la.
El seu relat ha contrastat amb el d’un testimoni dels fets, qui ha assegurat que va ser l’home que la va agredir i, quan la víctima es trobava greu, li va negar l’auxili. La Fiscalia demana per a ell 26 anys de presó.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle