Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Un testimoni contradiu la versió de l'acusat i afirma que va colpejar diverses vegades la dona durant la baralla
L’acusat de matar una dona d’una pallissa a Palma després d’una discussió, ha dit que va ser la víctima qui l’amenaçà amb un ganivet.
L’home, de 56 anys, ho ha declarat en la vista feta avui amb jurat popular. I, poc després, ha afirmat que potser ell va pegar-li qualque cop o qualque coça, però sense intenció, ha dit, de matar-la.
El seu relat ha contrastat amb el d’un testimoni dels fets, qui ha assegurat que va ser l’home que la va agredir i, quan la víctima es trobava greu, li va negar l’auxili. La Fiscalia demana per a ell 26 anys de presó.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys