L’exprofessor i pederasta confés dels Maristes de Sants de Barcelona, Joaquín Benítez, assegura que se sentia emparat pels Maristes. Ho ha dit en la segona jornada del judici pels presumptes abusos sexuals, celebrada dimarts a l’Audiència de Barcelona.
Benítez ha confessat dos dels quatre abusos i ha dit que no tenia por, perquè ja l’havien descobert el 1986 i no l’havien expulsat de l’escola.
La seva declaració és clau per saber la responsabilitat dels Maristes en el cas.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa