Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
L'acusat per aquests fets, a través del seu misser, ha sol·licitat l'aplicació de la llei, ja que aquesta fixa un lapse temporal fins al 13 de novembre
L’home que ha de ser jutjat com a presumpte autor d’una pintada a l’Ajuntament de Felanitx ha sol·licitat que se li apliqui la llei d’amnistia publicada aquest dimarts al BOE. El judici ha quedat ajornat en espera del peritatge de la pintada en un edifici històric.
Els fets varen ocórrer el passat mes de novembre, quan l’home hauria fet pintades a la façana de l’Ajuntament de Felanitx i diversos punts del nucli urbà. L’acusat per aquests fets, a través del seu misser, ha sol·licitat l’aplicació de la llei d’amnistia, ja que la llei fixa un lapse temporal fins al 13 de novembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Al tram que connecta l'autopista amb el Molinar
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa