Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La LUIB reemplaça els gestors de les àrees ANEI, AANP, ARIP i APT costanera
L’article 166.3 de la nova Llei d’Urbanisme, a partir de l’1 de gener de 2018, atorga als consells insulars totes les competències en disciplina urbanística en sòl rústic protegit.
Són les àrees naturals d’especial interès d’alt nivell de protecció, les àrees naturals d’especial interès, les àrees rurals d’interès paisatgístic i àrees de protecció territorial costanera. 4 categories d’ordenació que queden en poder de l’ADT. Per això demanen als 53 consistoris de Mallorca que enviïn la documentació amb les infraccions detectades fins abans del gener i les actuacions dutes a terme per restablir la legalitat del territori.
Els 21 ajuntaments adherits a l’ADT no estan exclosos d’aquest requeriment i han de comunicar els processos que tenen pendents de resoldre en data anterior a la cessió de les competències al Consell de Mallorca.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"